Babel i ny form?

Är det bara jag som är lite orolig för hur (favorit)programmet Babel på SVT2 kommer att se ut i vinter? I höstens sista program sa dem att Babel kommer ändra sin form till vintern. På vilket sätt, undrar jag? Någon som vet? Jag hoppas innerligt att programledaren Daniel Sjölin är kvar!



/Annika.

Avtryck
Postat av: stellasbokblogg

Jag mailade faktiskt babel för någon vecka sedan för att ge dem lite beröm och fick svar från Daniel s. Han skrev att de i vår kommer förvandlas till en litteraturshow (han kommer ff vara programledare). Väldigt tråkigt med tanke på att min request var att göra det en timme långt istället för den där halvtimmen som flyger förbi. Vad litteraturshow innebär kan vi bara spekulera i men det låter inte lika intressant som babel där de kan fördjupa sig i semikolon utan att framstå som det minsta löjliga. Så nej, det är nog inte bara du som oroar dig!

2008-11-01 @ 13:34:48
URL: http://stellasbokblogg.blogg.se/

Skriv här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/Webbadress:

Avtryck:

Trackback
RSS 2.0