Fler boksnack i höst, tack!

I helgen var jag på två bokprat under Kulturnatten. Bob Hansson samt Owe Wikström babblade på om kärlek respektive vemod. Två dagar innan detta arrangemang var jag (tillsammans med Julia) på caféet Copacabana och lyssnade på Martina Lowden och Jonas Hassen Khemiri, som läste upp både gamla och nya texter. Helgen dessförinnan var desstuom jag och Julia på Bokmässan och lyssnade på en hel drös med seminarier.

Efter att ha kommit in i denna "lyssna-på-kloka-människor"-tid tittar jag desperat i tidningar och på bl.a. Stadsbibliotekets hemsida om kommande författarsamtal/föreläsningar och inser till min stora förvåning att det inte ser ljust ut. VAR är alla mysiga, lärorika tillställningar? Borde inte hösten vara den mest optimala tiden för inspiration (i form av boksnack)?

Jag utlyser fler arrangemang från bibliotekens och andra arrangörers sida!!

/Annika.

Avtryck
Postat av: Amanda

Hej!



Jag har ett evenemang till dig! Lördagen den 25:e oktober arrangerar Botkyrka konsthall och Modernista en konst/litteraturfestival med bla. Martina Lowden, Ida Säll, Magnus Bärtås och Karl Larsson.

kl 15-20, bar och lättare servering.



VÄLKOMMEN!

2008-10-15 @ 16:08:58
URL: http://www.modernista.se

Skriv här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/Webbadress:

Avtryck:

Trackback
RSS 2.0